Časopis Umělec 2000/3 >> Eurovision 2000 Přehled všech čísel
Časopis Umělec
Ročník 2000, 3
6,50 EUR
7 USD
Zaslat tištěné číslo:
Objednat předplatné

Eurovision 2000

Časopis Umělec 2000/3

01.03.2000

média | en cs

MoneyNations se zakládá na otevřeném sdružení korespondentů — umělců, sociologů, novinářů, ekonomů z nestátního sektoru a dalších zúčastněných jedinců v Evropě. Vzniknou videa zabývající se fenomény neformální ekonomiky, migrace jako nové možnosti post-národního konceptu složení Evropy s reflexemi témat “Pevnost Evropa” a anti-migrační trendy, které lze v současnosti pozorovat. MoneyNationsTV je pro tento účel podomácku vytvořený televizní kanál, na kterém běží videa z MoneyNations databáze sestávající z živých moderování, talk-shows, diskusí, rozhovorů a performancí na uvedená témata. Celý program bude profesionálně snímán a vysílán v přímém přenosu. Kazety nebo záznamy jsou snadno přístupné a mohou být použity pro další akce. Výsledek práce MoneyNations bude prezentován v Kunsthalle Exnerhgasse ve Vídni a vysílán místní alternativní televizní stanicí v Rakousku.





Komentáře

Článek zatím nikdo nekomentoval

Vložit nový komentář

Doporučené články

V rauši mediálního Déjà-vu / Poznámky k obrazové strategii Olivera Pietsche V rauši mediálního Déjà-vu / Poznámky k obrazové strategii Olivera Pietsche
Goff & Rosenthal, Berlin, 18.11. – 30.12.2006 Co je droga a co není, je ve společnosti stále znovu probíráno, stejně jako vztah k nim. Se kterou drogou umí společnost zacházet a se kterou ne, a jak o nich lze vyprávět ve filmu – zda jako o osobním či kolektivním zážitku – či jen jako o zločinu, to ukazuje berlínský videoumělec Oliver Pietsch ve svém pětačtyřicetiminutovém filmu z roku 2005 The…
Nick Land — experiment s nehumanismem Nick Land — experiment s nehumanismem
Nick Land byl britský filozof, který už není, aniž by byl mrtev. Jeho takřka neurotický zápal pro šťourání se v jizvách skutečnosti svedl nemálo nadějných akademiků na obskurní cesty tvorby, která obtěžuje svou původností. Texty, které po něm zůstaly, dosud spolehlivě znechucují, nudí a pudí k vykastrování jejich zařazením do „pouhé“ literatury.
Zkažený / Rozhovor s Jimem Hollandsem Zkažený / Rozhovor s Jimem Hollandsem
„Musíš člověku třikrát potřást rukou a přitom mu upřeně hledět do očí. To je způsob, jak si s jistotou zapamatovat jméno. Takhle jsem si postupně pamatoval jménem pět tisíc lidí, kteří kdy přišli do Horse Hospital radil mi naposledy Jim Hollands, autor experimentálních filmů, hudebník a kurátor. Dětství prožil v těžké sociální situaci a často žil na ulici. Živil se také jako dětský prostitut a…
Kulturní tunel II Kulturní tunel II
V minulém čísle jsme se začali zabývat tím, kam se poděly miliony korun z jednoho z nejbohatších kulturních fondů - Českého fondu výtvarných umění během jeho přeměny v Nadaci ČFU, která proběhla ze zákona na konci roku 1994, a jak to, že současní členové správní rady nadace nad tím jen kroutí hlavami, zatímco výtvarnou obec to ani trochu nezajímá.