Časopis Umělec 1998/1 >> Podivné vraždy Přehled všech čísel
Časopis Umělec
Ročník 1998, 1
2,50 EUR
3 USD
Zaslat tištěné číslo:
Objednat předplatné

Podivné vraždy

Časopis Umělec 1998/1

01.01.1998

Ivan Mečl a Bohumil Fencl | comics | en cs

1. There was nobody else in front of the bank at that time.
2. Damn!
3. In the gallery.
4. Yeah, pyek-nah so-kha.
5. Oh-prah-v’dooh.
6. They were all alone.
7. Four strangled people and no witnesses.
8. Golder powder. She couldn’t have fed the birds with that.
9. Well, Shimmie, how far did you get with the case.
10. I have a feeling there’s some dark powers involved in all this. Nobody can help me with that.
11. Except for the power of the good.
12. U-Man, I got a problem.
13. All right, I’ll meet you at the Wiped Out Astronaut at ten sharp.
14. A puzzle: Do you know who is behind all the murders? The lucky guessers will be rewarded with a little surprise. Write to the address on page 3 in the Artist magazine.

In the next issue: Milkey’s Advice





Komentáře

Článek zatím nikdo nekomentoval

Vložit nový komentář

Doporučené články

No Future For Censorship No Future For Censorship
Author dreaming of a future without censorship we have never got rid of. It seems, that people don‘t care while it grows stronger again.
MIKROB MIKROB
"Sto třicet kilo tuku, svalů, mozku a čisté síly na současné srbské umělecké scéně soustředěných do 175 cm vysokého, 44 let starého těla. Jeho majitel je známý pod množstvím jmen, včetně pojmenování Bambus, Mexikán, Ženich, Sráč, ale nejčastěji je známý jako hrdina všech ztroskotanců, bojovník za práva bezdomovců, lidový umělec, bavič maloměšťáků, domácí anarchista, sběratel desek, milovník…
V rauši mediálního Déjà-vu / Poznámky k obrazové strategii Olivera Pietsche V rauši mediálního Déjà-vu / Poznámky k obrazové strategii Olivera Pietsche
Goff & Rosenthal, Berlin, 18.11. – 30.12.2006 Co je droga a co není, je ve společnosti stále znovu probíráno, stejně jako vztah k nim. Se kterou drogou umí společnost zacházet a se kterou ne, a jak o nich lze vyprávět ve filmu – zda jako o osobním či kolektivním zážitku – či jen jako o zločinu, to ukazuje berlínský videoumělec Oliver Pietsch ve svém pětačtyřicetiminutovém filmu z roku 2005 The…
Nevydařená koprodukce Nevydařená koprodukce
Když se dobře zorientujete, zjistíte, že každý měsíc a možná každý týden máte šanci získat na svůj kulturní projekt peníze. Úspěšní žadatelé mají peněz dost, průměrní tolik, aby dali pokoj a neúspěšné drží v šachu ta šance. Naprosto přirozeně tedy vznikly agentury jen za účelem žádání a chytré přerozdělování těchto fondů a také aktivity, které by bez možnosti finanční odměny neměly dostatek…