Čtvrtek 15.11.2012 20:00
Zábavní pořad EXEKUCE v režii Miroslava Bambuška.
Hraje Halka Třešňáková, Jakub Čermák, Miloslav König a Dan Dittrich. Hudbu složil Petr Kofroň. Vypravila Krysí komunita. Svítí a zvučí Petr Krůšelnický.
reprízy: čtvrtek 15.11., pátek 23.11. a pátek 7.1
Exekuce je z liberálního pohledu novou formou vynucení spravedlnosti. Exekuce nebo arbitráž. Je to nejefektivnější zákonný proces připomínající akt téměř božský, neodvolatelný.
Nejčastěji odcházejí vysocí úředníci ministerstva spravedlnosti do firem skupujících dluhy a pohledávky, agentur zabývajících se exekucemi.
Exekuce a eutanasie mají mnoho společného. Exekuce ukončuje váš finanční život a eutanasie život pozemský. Lidé, kteří zemřeli bohatí, žijí finančně i po smrti. Paradoxně chudí si po exekuci nemohou eutanasii dovolit.
Exekutoři budují armádu těch, kteří nemají co ztratit. Jsou buď tak krátkozrací, že z ní nemají strach, anebo vědí víc než my.
Vedle neviditelné ruky je exekuce velmi viditelným a ztopořeným údem trhu.
Někdy by mě zajímalo, co s těmi všemi krámy, co nám berou vlastně dělají. Bez vztahu ke konkrétnímu člověku nemá už většina z nich žádnou hodnotu.
Máte nezvladatelné dluhy? Pak pozvěte exekutory domů, uvařte jim kávu, nějaké sušenky na stůl, předejte jim klíče od bytu a skočte do žumpy. Vyhnete se zbytečnému stresu.
Exekuce mi umožní projít uchem jehly.
Nesmíme daněmi trestat úspěšné. Neúspěšní by ale měli být postihováni, aby si uvědomili, jak důležité je být aktivní... anebo alespoň zmizeli z očí.
Člověka, kterému exekutor strhává většinu platu, se každý zaměstnavatel rád zbaví. Správně předpokládá, že se takový zaměstnanec brzo dostane do problémů.
Současný systém obchodních vztahů je stále více založen na pastech. Ty totiž dnes skrze různé skryté poplatky, penále, pokuty a příplatky přinášejí obchodníkům a poskytovatelům služeb větší zisk než prodej vlastních produktů.
Je velmi těžké dostat se mimo dosah exekuce. Znamená to mít moc nad exekucí a to je téměř feudální privilegium. Snad ani ti, kdo tento proces vymysleli, netušili jak silná zbraň ničení to bude. Exekuce, jak jsme ji vytvořili a jak ji používáme, nás vrací o stovky let zpátky. Stejně jako postmoderní lichva, která k exekuci vede.
Většina koncových zákazníků je dnes již zvyklá strádat, být šizena a okrádána od státu, přes nadnárodní firmy po malé obchodníky. Za výhru pokládají, že jim nakonec přece jen něco zbyde. V reklamách se tomu říká „spokojený život“.
Exekuce je postmoderní. Je to cesta společnosti z vrcholu zas dolů.
V zahraničí je komplikovaný právní systém opravdu záměrně vytvářen tak, aby se v něm laik vůbec neorientoval. U nás je stejný stav způsoben hloupostí předkladatelů a nelogickými procesními pravidly jeho zavádění. Výsledný efekt je však stejný.
Většina exekucí je neoprávněná, ale nelze se jí účinně bránit. Obětem chybí znalost obrany a často i prostředky na takovou obranu. S těmito faktory exekutor počítá.
Složitý právní systém a exemplární tresty za chyby mají udržovat člověka v neustálém děsu a nejistotě, zda nedělá něco nezákonného. To úplně stačí. Chová se pak lépe, než by měl. Svá práva by stejně jen stěží pochopil.
I ti nejchudší již vyvedli své malé úspory mimo naši republiku a své majetky přepsali na cizince. Nikdo už si není jist ničím.
Několik šprýmařů, kteří se stali bezdomovci díky exekuci, postavilo na Ďáblickém náměstí jezdeckou sochu prezidentovi Exekutorské komory Juraji Podkonickému.
Exekuce musí přijít rychle a nečekaně. To je polovina jejího úspěchu.
Jakékoli oběti neoprávněné exekuce získají zpět méně než ztratily. To je zákonité. Neexistuje jediný výjimečný příklad. To je princip exekuce.
Exekutoři a revizoři nemohou přijít do nebe, protože jejich zaměstnanecký poměr po smrti automaticky přechází na vládce temnot.
Většina exekutorů se rekrutuje z neúspěšně praktikujících buddhistů.
Dobrá rada nezní „čtětě pečlivě, co podepisujete“ ale „nepodepisujte vůbec nic“. A s novým zákonem o ústní úmluvě vlastně „vůbec nemluvte“.
Slábnoucí vztah k majetku a věcem je příznakem modernity. Nezávislost je hodnota. Ne však na úkor ostatních. Vytváření závislostí, vazalství a vlastní lpění na materiálním světě je příznakem historického zatmění nebo budoucího úpadku.
Exekuce je exemplárním procesem, který má ze života lidí vymazat veškeré sny o neekonomických variantách života. Pro výchovný účinek je často prováděn veřejně nebo s publicitou. Náš svět potřebuje člověka, který uvažuje od malička až výhradně ekonomicky. Jen tak může současný svět pochopit a žít bez obtíží.
Artículos recomendados
|
Borrowing heavily from fairy tales, fables and science fiction, the art of Magda Tóthová revolves around modern utopias and social models and their failures. Her works address personal and social issues, both the private and the political. The stylistic device of personification is central to the social criticism emblematic of her work and to the negotiation of concepts used to construct norms.…
|
|
We’re constantly hearing that someone would like to do some joint project, organize something together, some event, but… damn, how to put it... we really like what you’re doing but it might piss someone off back home. Sure, it’s true that every now and then someone gets kicked out of this institution or that institute for organizing something with Divus, but weren’t they actually terribly self…
|
|
Nick Land was a British philosopher but is no longer, though he is not dead. The almost neurotic fervor with which he scratched at the scars of reality has seduced more than a few promising academics onto the path of art that offends in its originality. The texts that he has left behind are reliably revolting and boring, and impel us to castrate their categorization as “mere” literature.
|
|
If you know your way around, you might discover that every month and maybe even every week you stand the chance to receive money for your cultural project. Successful applicants have enough money, average applicants have enough to keep their mouths shut, and the unsuccessful ones are kept in check by the chance that they might get lucky in the future. One natural result has been the emergence of…
|
|
Comentarios
Actualmente no hay comentariosAgregar nuevo comentario