DIVUS PRAHA: Alternativní výlet
Alternativní výlet

Alternativní výlet

26.09.2015 16:55

DIVUS PERLA | en

Společná cesta vlakem! Odjezd v 16:55 z Hlavního nádraží v Praze, cílová stanice Vrané nad Vltavou.

Cílem bojovníků za cokoliv je nejen vybojovat to, za co bojují, ale také vypadat jako správní bojovníci a být takto ostatními uznáván. Cílem tiskáren je šířit ideologii, ať už je jakákoliv. Tiskárna bez papírny nic nevytiskne. Papírna je tudíž základním zprostředkovatelem ideologie.

PROGRAM
Perla, Vrané nad Vltavou

Společná cesta začne v 17.00 na Hlavním nádraží v Praze, kulturní program ve vlaku zajištěn.

18.00 Antonín Brinda: Teror jako ismus: Estetika vzdoru (premiéra)
19.00 Kolonie/Kartel: Expression Hurts
22.00 Návrat vlakem do Prahy

Společná cesta vlakem
Odjezd v 16:55 z Hlavního nádraží v Praze, cílová stanice Vrané nad Vltavou.
Antonín Brinda připravil speciálně pro festival a prostor Perly (bývalé papírny ve Vraném nad Vltavou) projekt Teror jako ismus: Estetika vzdoru, který začne již ve vlaku!!! Továrními prostory diváky provedou Jana Kozubková a Jindřiška Křivánková v inscenaci Expression Hurts.

Antonín Brinda: Teror jako ismus - Estetika vzdoru
Cílem bojovníků za cokoliv je nejen vybojovat to, za co bojují, ale také vypadat jako správní bojovníci a být takto ostatními uznáván. Cílem tiskáren je šířit ideologii, ať už je jakákoliv. Tiskárna bez papírny nic nevytiskne. Papírna je tudíž základním zprostředkovatelem ideologie.
A konečně cílem ismů je vnucovat ideologii jiným ismům a vůbec všem.

Kolonie/Kartel: Expression Hurts
divadlo – zážitek – prožitek – instalace – performance – živá fosílie
... není důležité, co vidíme, ale to, co se děje mezi lidmi ...
Narušujeme tradičně vžité očekávání pasivního diváka a zveme jej k aktivní účasti prožití či dokonce požití uměleckého zážitku v prostorách Perly – bývalé papírny Vrané nad Vltavou, která je nám partnerem, záhadným územím a rezonátorem jednotlivých scén našeho divadla, pojímaného tentokrát jako Potlach. Původně poradní shromáždění, především však velká společenská a náboženská slavnost spojená s tanci, obřadním popíjením, hostinou, kouřením, zabíjením zajatců a výměnou darů se později promění ve společné setkání s ritualizujícími prvky, čili pro nás „velké sycení“ ve smyslu „nasycení diváků“.
Koncepce: Jana Kozubková, Jindřiška Křivánková a Lucie Ferencová, účinkují: Jindřiška Křivánková, Jana Kozubková, zvukové řešení prostoru: Petr Krušelnický, výtvarné pojetí prostoru: Jana Hauskrechtová






Комментарии

Статья не была прокомментирована

Добавить новый комментарий

Рекомендуемые статьи

The Top 10 Czech Artists from the 1990s The Top 10 Czech Artists from the 1990s
The editors of Umělec have decided to come up with a list of ten artists who, in our opinion, were of crucial importance for the Czech art scene in the 1990s. After long debate and the setting of criteria, we arrived at a list of names we consider significant for the local context, for the presentation of Czech art outside the country and especially for the future of art. Our criteria did not…
My Career in Poetry or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Institution My Career in Poetry or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Institution
An American poet was invited to the White House in order to read his controversial plagiarized poetry. All tricked out and ready to do it his way, he comes to the “scandalous” realization that nothing bothers anyone anymore, and instead of banging your head against the wall it is better to build you own walls or at least little fences.
MIKROB MIKROB
There’s 130 kilos of fat, muscles, brain & raw power on the Serbian contemporary art scene, all molded together into a 175-cm tall, 44-year-old body. It’s owner is known by a countless number of different names, including Bamboo, Mexican, Groom, Big Pain in the Ass, but most of all he’s known as MICROBE!… Hero of the losers, fighter for the rights of the dispossessed, folk artist, entertainer…
An unsuccessful co-production An unsuccessful co-production
If you know your way around, you might discover that every month and maybe even every week you stand the chance to receive money for your cultural project. Successful applicants have enough money, average applicants have enough to keep their mouths shut, and the unsuccessful ones are kept in check by the chance that they might get lucky in the future. One natural result has been the emergence of…