Časopis Umělec 2008/1 >> Gast ART beiter Přehled všech čísel
Gast ART beiter
Časopis Umělec
Ročník 2008, 1
6,50 EUR
7 USD
Zaslat tištěné číslo:
Objednat předplatné

Gast ART beiter

Časopis Umělec 2008/1

01.01.2008

Luchezar Boyadjiev | en cs de es

Práce stává z podrobného vyúčtování toho, kolik peněz bylo utraceno za moji kariéru od konce roku 1990, kdy jsem začal vyjíždět na výstavy, konference a rezidenční pobyty, do února 2000, kdy jsem se s touto prací zúčastnil výstavy “Worthless (Invaluable)” (“Bezcenné (Neocenitelné)”) v Moderna Galerja v Ljubljani, kam mě pozval kurátor Carlos Basualdo. Toto vyúčtování zahrnuje všechny mně známé náklady (podle dokumentace uložené v mém archivu), které organizátoři akcí, na které jsem byl pozván, museli vynaložit kvůli mé účasti. Jde o jízdenky, účty z hotelů, diety, náklady na katalogy a instalace. Celkem je to zhruba polovina všech skutečných nákladů, protože nemám přehled ani doklady o spoustě dílčích výdajů. Těch přibližně 115 000 $ za devět let nezahrnuje žádné částky za nákup uměleckých děl!




Komentáře

Článek zatím nikdo nekomentoval

Vložit nový komentář

Doporučené články

Nick Land — experiment s nehumanismem Nick Land — experiment s nehumanismem
Nick Land byl britský filozof, který už není, aniž by byl mrtev. Jeho takřka neurotický zápal pro šťourání se v jizvách skutečnosti svedl nemálo nadějných akademiků na obskurní cesty tvorby, která obtěžuje svou původností. Texty, které po něm zůstaly, dosud spolehlivě znechucují, nudí a pudí k vykastrování jejich zařazením do „pouhé“ literatury.
Kulturní tunel II Kulturní tunel II
V minulém čísle jsme se začali zabývat tím, kam se poděly miliony korun z jednoho z nejbohatších kulturních fondů - Českého fondu výtvarných umění během jeho přeměny v Nadaci ČFU, která proběhla ze zákona na konci roku 1994, a jak to, že současní členové správní rady nadace nad tím jen kroutí hlavami, zatímco výtvarnou obec to ani trochu nezajímá.
V rauši mediálního Déjà-vu / Poznámky k obrazové strategii Olivera Pietsche V rauši mediálního Déjà-vu / Poznámky k obrazové strategii Olivera Pietsche
Goff & Rosenthal, Berlin, 18.11. – 30.12.2006 Co je droga a co není, je ve společnosti stále znovu probíráno, stejně jako vztah k nim. Se kterou drogou umí společnost zacházet a se kterou ne, a jak o nich lze vyprávět ve filmu – zda jako o osobním či kolektivním zážitku – či jen jako o zločinu, to ukazuje berlínský videoumělec Oliver Pietsch ve svém pětačtyřicetiminutovém filmu z roku 2005 The…
Obsah 2016/1 Obsah 2016/1
Obsah nového čísla.