Časopis Umělec 2000/3 >> Art@radio station Přehled všech čísel
Art@radio station
Časopis Umělec
Ročník 2000, 3
6,50 EUR
7 USD
Zaslat tištěné číslo:
Objednat předplatné

Art@radio station

Časopis Umělec 2000/3

01.03.2000

média | en cs

Pilotní internetová rozhlasová stanice
Při Centru současného umění v Praze začne během léta vysílat samostatná internetová rozhlasová stanice, jejíž smyslem bude poskytovat široký přehled o uměleckých a mediálních aktivitách, které budou v zemi v dané chvíli probíhat. Obsah bude zaměřen na dění v místních uměleckých komunitách, společenská a politická témata, investigativní žurnalistku a inovativní vzdělávací metody. Obsah a interaktivní forma internetového vysílání má představovat alternativu komerčním a státem řízeným radiovým sítím. Archiv, představující jeden z prvků ve vývoji stanice, bude shromažďovat textové a obrazové záznamy z oblasti výtvarného umění, video a audio klipy a zároveň by měl fungovat jako distribuční "firma" pro umělce a hudebníky z České republiky.




Komentáře

Článek zatím nikdo nekomentoval

Vložit nový komentář

Doporučené články

Má kariéra v poezii aneb Jak jsem to hodil za hlavu a oblíbil si instituce Má kariéra v poezii aneb Jak jsem to hodil za hlavu a oblíbil si instituce
Amerického básnika pozvali do Bílého domu, aby jim přečetl svou kontroverzní vykradačskou poezii. Vyfintěn a připraven dělat si věci po svém dospívá ke „skandálnímu“ zjištění, že již nikomu nic nevadí a že místo narážení hlavou do obecných zdí, je lepší stavět vlastní zdi či alespoň zíďky.
Le Dernier Cri  a černý penis v Marseille Le Dernier Cri a černý penis v Marseille
To člověk neustále poslouchá, že by s ním chtěl někdo něco společně udělat, uspořádat, zorganizovat ale, že… sakra, co vlastně... nám se to, co děláte, tak líbí, ale u nás by to mohlo někoho naštvat. Je sice pravda, že občas z nějaké té instituce nebo institutu někoho vyhodí, protože uspořádal něco s Divusem, ale když oni byli vlastně hrozně sebedestruktivní… Vlastně potřebovali trpět a jen si…
Afričtí upíři ve věku globalizace Afričtí upíři ve věku globalizace
"V Kamerunu se hojně šíří fámy o zombie-dělnících, kteří se lopotí na neviditelných plantážích podivné noční ekonomiky. Podobné příběhy, plné posedlé pracovní síly, pocházejí z Jihoafrické republiky a Tanzanie. V některých z nich se nemrtví na částečný úvazek po celonoční lopotě namísto spánku budí ráno vyčerpaní."
Kulturní tunel II Kulturní tunel II
V minulém čísle jsme se začali zabývat tím, kam se poděly miliony korun z jednoho z nejbohatších kulturních fondů - Českého fondu výtvarných umění během jeho přeměny v Nadaci ČFU, která proběhla ze zákona na konci roku 1994, a jak to, že současní členové správní rady nadace nad tím jen kroutí hlavami, zatímco výtvarnou obec to ani trochu nezajímá.