DIVUS PRAHA: ŠPINAVÁ A MOKRÁ PRÁCE - STAVBA MOLA A PLÁŽE V PERLE
ŠPINAVÁ A MOKRÁ PRÁCE - STAVBA MOLA A PLÁŽE V PERLE

ŠPINAVÁ A MOKRÁ PRÁCE - STAVBA MOLA A PLÁŽE V PERLE

08.08.2015 10:00 - 09.08.2015

DIVUS PERLA | en

Nemusíte jít do války, abyste se cítili jako hrdinové. Nemusíte se válet ani na jedné straně barikády současných konfliktů, abyste se zasvinili od hlavy až k patě a smrděli jako toulaví psi. Vzrušující a riskantní zážitky na vás čekají blíž než myslíte. Pojďte s námi stavět Perlu. Místo pro odvážné na troskách všech utopií.

Přijeďte se vykoupat a postavit s námi molo a pláž, aby se koupalo a hrálo ve vodě ještě lépe. V Nové Perle chceme vybudovat pohodlný přístup k vodě, přístav pro vaše lodě a molo pro vaše těla, jejich zábavu i vědecké zkoumání porybných.

Velká špinavá práce pokračuje. Přidejte se i vy a stavte s námi Perlu i vlastní Národní galerii!

Voláme proto opět všechny, kteří chtějí pomoci se špinavou a tentokrát i mokrou prací. Zajistíme občerstvení a večer si sedneme do naší nové kavárny nebo k vodě. Zájemci prosím hlaste se zde na fcb, na perla@divus.cc nebo 602 269 888 nebo 604 254 994, abychom mohli zajistit vše potřebné a poskytli další informace. Na místě je možné i přespat.

Pomáhat a odpočívat v Perle se dá i v jiné dny.

Díky a těšíme se na vás.





08.08.2015 10:00 - 09.08.2015

Komentáře

Článek zatím nikdo nekomentoval

Vložit nový komentář

Doporučené články

Top Ten českých výtvarných umělců 90. let podle časopisu Umělec Top Ten českých výtvarných umělců 90. let podle časopisu Umělec
Redakční okruh Umělce se rozhodl k vyhlášení deseti jmen umělců, kteří podle názoru jeho členů (Lenka Lindaurová, Vladan Šír, Ivan Mečl, Tomáš Pospiszyl a Karel Císař) mají zásadní význam pro českou výtvarnou scénu 90. let. Po dlouhé diskusi, na které jsme si ujasňóvali kritéria, jsme se dostali k určitým jménům, která z mnoha důvodů považujeme za důležitá pro situaci u nás i naši prezentaci…
V rauši mediálního Déjà-vu / Poznámky k obrazové strategii Olivera Pietsche V rauši mediálního Déjà-vu / Poznámky k obrazové strategii Olivera Pietsche
Goff & Rosenthal, Berlin, 18.11. – 30.12.2006 Co je droga a co není, je ve společnosti stále znovu probíráno, stejně jako vztah k nim. Se kterou drogou umí společnost zacházet a se kterou ne, a jak o nich lze vyprávět ve filmu – zda jako o osobním či kolektivním zážitku – či jen jako o zločinu, to ukazuje berlínský videoumělec Oliver Pietsch ve svém pětačtyřicetiminutovém filmu z roku 2005 The…
Magda Tóthová Magda Tóthová
Práce Magdy Tóthové zpracovávají moderní utopie, sociální projekty a jejich ztroskotání s pomocí výpůjček z pohádek, bájí a science fiction. Probírají osobní i společenské otázky nebo témata soukromého a politického rázu. Personifikace je dominantním stylovým prostředkem všudypřítomné společenské kritiky a hlavní metodou užívání normotvorných prvků. Například v práci „The Decision” („Rozhodnutí“)…
Nick Land — experiment s nehumanismem Nick Land — experiment s nehumanismem
Nick Land byl britský filozof, který už není, aniž by byl mrtev. Jeho takřka neurotický zápal pro šťourání se v jizvách skutečnosti svedl nemálo nadějných akademiků na obskurní cesty tvorby, která obtěžuje svou původností. Texty, které po něm zůstaly, dosud spolehlivě znechucují, nudí a pudí k vykastrování jejich zařazením do „pouhé“ literatury.