Práce stává z podrobného vyúčtování toho, kolik peněz bylo utraceno za moji kariéru od konce roku 1990, kdy jsem začal vyjíždět na výstavy, konference a rezidenční pobyty, do února 2000, kdy jsem se s touto prací zúčastnil výstavy “Worthless (Invaluable)” (“Bezcenné (Neocenitelné)”) v Moderna Galerja v Ljubljani, kam mě pozval kurátor Carlos Basualdo. Toto vyúčtování zahrnuje všechny mně známé náklady (podle dokumentace uložené v mém archivu), které organizátoři akcí, na které jsem byl pozván, museli vynaložit kvůli mé účasti. Jde o jízdenky, účty z hotelů, diety, náklady na katalogy a instalace. Celkem je to zhruba polovina všech skutečných nákladů, protože nemám přehled ani doklady o spoustě dílčích výdajů. Těch přibližně 115 000 $ za devět let nezahrnuje žádné částky za nákup uměleckých děl!
Doporučené články
|
Amerického básnika pozvali do Bílého domu, aby jim přečetl svou kontroverzní vykradačskou poezii. Vyfintěn a připraven dělat si věci po svém dospívá ke „skandálnímu“ zjištění, že již nikomu nic nevadí a že místo narážení hlavou do obecných zdí, je lepší stavět vlastní zdi či alespoň zíďky.
|
|
Obsah nového čísla.
|
|
Redakční okruh Umělce se rozhodl k vyhlášení deseti jmen umělců, kteří podle názoru jeho členů (Lenka Lindaurová, Vladan Šír, Ivan Mečl, Tomáš Pospiszyl a Karel Císař) mají zásadní význam pro českou výtvarnou scénu 90. let. Po dlouhé diskusi, na které jsme si ujasňóvali kritéria, jsme se dostali k určitým jménům, která z mnoha důvodů považujeme za důležitá pro situaci u nás i naši prezentaci…
|
|
To člověk neustále poslouchá, že by s ním chtěl někdo něco společně udělat, uspořádat, zorganizovat ale, že… sakra, co vlastně... nám se to, co děláte, tak líbí, ale u nás by to mohlo někoho naštvat. Je sice pravda, že občas z nějaké té instituce nebo institutu někoho vyhodí, protože uspořádal něco s Divusem, ale když oni byli vlastně hrozně sebedestruktivní… Vlastně potřebovali trpět a jen si…
|
|
Komentáře
Článek zatím nikdo nekomentovalVložit nový komentář