Časopis Umělec 2009/2 >> Secondhand women. Přehled všech čísel
Secondhand women.
Časopis Umělec
Ročník 2009, 2
6,50 EUR
7 USD
Zaslat tištěné číslo:
Objednat předplatné

Secondhand women.

Časopis Umělec 2009/2

01.02.2009

Secondhand women | divadlo | en cs de

WE ARE VERY GOOD
WE ARE VERY NICE
WE ARE VERY FAST
WE ARE PRECISE
WE ARE POPULAR
WE ARE JUST PERFECT
WE ARE PRACTICAL
WE ARE AMAZING.
FOR SOME LITTLE MONEY,
WE WILL WASH YOUR MONEY,
DIRTY MONEY, YOUR DIRTY MONEY
FOR SOME LITTLE MONEY
YOU WILL GET LESS MONEY,
BUT CLEAN MONEY
WE ARE USED TO CLEAN
WE ARE USED TO SCRUB
WE ARE SPOTLESS
WIPING OFF YOUR DIRT


Máš skvělej nápad, talent a potřebu
ho sdílet
Nemáš čas, prachy, prostor, infrastrukturu, konekce

Zjisti kdo je nejlepší
Kdo má čas, prachy, prostor, infrastrukturu, konekce
Sbližte se, zjisti co rád/a pije
Mluv o „takovém nápadu“ s vášní

Nech je to celý zorganizovat
Obsad’se do hlavní role
Využij celý prostor, infrastrukturu, konekce
A je z tebe ART SQUATTER

Možná si někdo všimne tvého opravdového talentu a dá ti práci


Musím být placatá, aby časopis nebyl boulovatý. Nově jsem se do tohoto uměleckého magazínu nastěhovala.
Pernamentka do posilovny by mi měla zaručit že brzy budu mít plošší hruď a břicho. Chodí tam se mnou i pan Švejnar, chvilku
ho vidím jak sedí obkročmo na posilovacím naleštěným stroji, a současně němě mluví z jedné z televizních obrazovek, které dutě visí u běhacích pásů. Zdvojeně tedy existuje. Tak jako já squattuji a v noci přespávám ploše mezi dvouma stránkama magazínu,
tak on nejspíš tráví noci v čtverhranné bedně s obrazovkou. Tak stále zatím běžím, aniž se hnu z místa, někdy až čtyřicet minut, vstříc televiznímu panu Švejnarovi, sportovnímu kanálu nebo animalní planetě. Možná se po mnou uběhnutých třistakilometrech ozve „bingo“ a posunu se i s pásem o milimetr vpřed.
Sauna a pořádně se utřít, abych se vlhká nepřilepila mezi stránky. Dříve, tehdá když jsem ještě bydlela prostorově, jsem se budila
v hororovém pocení nočních můr. Proti lepkavému potu jsem si tedy musela pořídit uklidňujícího psychowalk-sleepmana
s brýlovým nástavcem. Sám tento přístroj byl tak hranatý, že na to abych ho praštila -jediný způsob jak ho dostat do požadovaného placatého tvaru, jsem potřebovala tlustou bychli. Těch naštěstí v Divusu (nakladatelství magazínu na jehož dvoustránce bydlím)
je houf. Ale ani kuchařka Madam Rettigové neměla na zploštění good night techniky dostatečnou váhu. Naštěstí jsem vzadu
v překladišti Umělce našla starej zákon + Goetheho antisemitský interpretace desatera + korán a žluté stránky v jednom svazku.
Tak jsem do toho praštila a zplacatělá relaxační technologie ovlivňuje můj noční spánek mezi dvěmi stránky.
Kluky si sebou do squattovaného příbytku dvoustrany magazínu už brát nemohu. Šéfredaktor magazínu mi vyčetl, že pár pubických chlupů klihovotě přilepených k článku není umění, ale prasárna. Sice jsem se ohradila, že Artem může být vše: vlasy, nehty, chlupy a tak. Ale prej dost a ocať pocať. Tak jsem podsadila pánev , zatáhla břicho a vlezla si zpět mezi ty dvě naše strany. A aby na mně ještě někdo poslal do dvoustránky razii,... no to nechci. Jsem přizpůsobivá, už jsem bydlela v holandským hasičským autě, v přívěsu běžně, a z lásky i v kamrlíku na košťata, tak si tady ve dvoustránce taky zvyknu.








Komentáře

Článek zatím nikdo nekomentoval

Vložit nový komentář

Doporučené články

Nevydařená koprodukce Nevydařená koprodukce
Když se dobře zorientujete, zjistíte, že každý měsíc a možná každý týden máte šanci získat na svůj kulturní projekt peníze. Úspěšní žadatelé mají peněz dost, průměrní tolik, aby dali pokoj a neúspěšné drží v šachu ta šance. Naprosto přirozeně tedy vznikly agentury jen za účelem žádání a chytré přerozdělování těchto fondů a také aktivity, které by bez možnosti finanční odměny neměly dostatek…
No Future For Censorship No Future For Censorship
Author dreaming of a future without censorship we have never got rid of. It seems, that people don‘t care while it grows stronger again.
Terminátor vs Avatar: Poznámky k akceleracionismu Terminátor vs Avatar: Poznámky k akceleracionismu
Proč političtí intelektuálové, proč máte sklon k proletariátu? V soucitu k čemu? Chápu, že by vás proletář nenáviděl, vy nenávist neznáte, protože jste buržoa, privilegovaný, uhlazený druh, ale taky proto, že si netroufáte tvrdit, že jedinou podstatnou věcí, co jde říci, je, že si člověk může užít polykání sraček kapitálu, jeho materiálu, jeho kovových mříží, jeho polystyrenu, jeho knih, jeho…
V rauši mediálního Déjà-vu / Poznámky k obrazové strategii Olivera Pietsche V rauši mediálního Déjà-vu / Poznámky k obrazové strategii Olivera Pietsche
Goff & Rosenthal, Berlin, 18.11. – 30.12.2006 Co je droga a co není, je ve společnosti stále znovu probíráno, stejně jako vztah k nim. Se kterou drogou umí společnost zacházet a se kterou ne, a jak o nich lze vyprávět ve filmu – zda jako o osobním či kolektivním zážitku – či jen jako o zločinu, to ukazuje berlínský videoumělec Oliver Pietsch ve svém pětačtyřicetiminutovém filmu z roku 2005 The…
04.02.2020 10:17
Kam dál?
jinde - archeologie
S.d.Ch, solitéři a kultura okraje  (generace narozená kolem roku 1970)
S.d.Ch, solitéři a kultura okraje (generace narozená kolem roku 1970)
Josef Jindrák
Kdo je S.d.Ch? Osoba mnoha zájmů, aktivní v několika oblastech. V literatuře, divadle, hudbě, svými komiksy a kolážemi i ve výtvarném umění. Především je to básník a dramatik. Svou povahou a rozhodnutím solitér. Jeho tvorba se neprotíná s aktuálními trendy. Vždy staví do popředí osobní výpověď, která však může mít i velmi složitou vnitřní strukturu. Je příjemné, že je to normální člověk a…
Číst více...
jinde - poezie
THC Review a zavržená minulost
THC Review a zavržená minulost
Ivan Mečl
My jsme pátá světová strana! Pítr Dragota a Viki Shock, Fragmenty geniality, květen a červen 1997 Viki vlastně přišel, aby mi ukázal kresby a koláže. Jen jako doplněk mi dal k nahlédnutí samizdatové THC Review z konce devadesátých let. Když mne zaujalo, vyděsil se a řekl, že tahle tvorba je uzavřenou kapitolou, ke které se nechce vracet. Kresby z barů, občerstvoven a hospod jsme se ihned…
Číst více...
cena
To hen kai pán / (Laureát ceny Jindřicha Chalupeckého 1998 Jiří Černický)
To hen kai pán / (Laureát ceny Jindřicha Chalupeckého 1998 Jiří Černický)
„Mluví-li se v našich dobách o umění, obvykle se mluví o jeho umístění v subjektivitě nebo objektivitě, o tom, jak vyjadřuje život, anebo o tom, jak životu pomáhá. Pomíjí se při tom, že jde o ten zvláštní druh konání v subjektivitě a ten zvláštní druh konání v objektivitě, jež je právě uměním a ničím jiným. Snad se to pokládá za příliš samozřejmé, snad za málo významné. Ale to je právě to…
Číst více...
birthing pains
Kdo se bojí mateřství?
Kdo se bojí mateřství?
Zuzana Štefková
Zmnožení definic „matky“ je zároveň místem zesíleného útlaku a potenciálního osvobození.1 Carol Stabile Psal se rok 2003 a v houštinách lesa Lapák na Kladně postávala u cesty žena v pokročilém stádiu těhotenství. V rámci výstavy Umělci v lese mohli kolemjdoucí zahlédnout záblesk jejího klenutého břicha, které v exhibicionistickém gestu odhalovala speciálně pro ně. Právě tahle performance Lenky…
Číst více...
Knihy, multimédia a umělecká díla, která by Vás mohla zajímat Vstoupit do eshopu
tisk na banerovou folii, 250 x 139 cm, 2011 / ze série deseti číslovaných exemlářů signovaných autorem
Více informací...
799,20 EUR
861 USD
Ročníkm obsahuje 7 čísel. Obsah časopisu je v česštině s anglickým resume.
Více informací...
11 EUR
12 USD
1996, 35.5 x 28 cm, Painting on Paper
Více informací...
445,20 EUR
480 USD
From series of rare photographs never released before year 2012. Signed and numbered Edition. Photography on 1cm high white...
Více informací...
220 EUR
237 USD

Studio

Divus a jeho služby

Studio Divus navrhuje a vyvíjí již od roku 1991 ojedinělé návrhy projektů, prezentací nebo celých prezentačních cyklu všech druhů vizuálních materiálů. Realizujeme pro naše klienty kompletní řešení i jednotlivé kroky. Pro práci využíváme spojení nejmodernějších s klasickými technologiemi, což umožňuje širokou škálu řešení. Výsledkem naší práce jsou nejen produkční, tiskové a digitální projekty, od propagačního materiálu, plakátu, katalogu, knihy, přes návrhy a realizace plošné i prostorové prezentace v interiéru nebo exteriéru po digitální zpracování obrazu nebo publikování na internetu, ale realizujeme i digitální filmové projekty, včetně střihu, ozvučení, animace. Tyto technologie používáme i pro tvorbu webových stránek a interaktivních aplikací. Naší předností je ...

 

Citát dne. Vydavatel neručí za jakékoliv psychické i fyzické stavy, jenž mohou vzniknout po přečtení citátu.

Osvícení přichází vždycky pozdě.
KONTAKTY A INFORMACE PRO NÁVŠTĚVNÍKY Celé kontakty redakce

DIVUS
NOVÁ PERLA

Kyjov 36-37, 407 47 Krásná Lípa
Česká Republika

 

GALERIE
perla@divus.cz, +420 222 264 830, +420 606 606 425
otevřena od středy do neděle od 10:00 do 18:00
a na objednávku.

 

KAVÁRNA A KNIHKUPECTVÍ
shop@divus.cz, +420 222 264 830, +420 606 606 425
otevřena denně od 10:00 do 22:00
a na objednávku.

 

STUDO A TISKÁRNA
studio@divus.cz, +420 222 264 830, +420 602 269 888
otevřena od pondělí do pátku od 10:00 do 18:00

 

NAKLADATELSTVÍ DIVUS
Ivan Mečl, ivan@divus.cz, +420 602 269 888

 

ČASOPIS UMĚLEC
Palo Fabuš, umelec@divus.cz

DIVUS LONDÝN
Arch 8, Resolution Way, Deptford
London SE8 4NT, Velká Británie

news@divus.org.uk, +44 (0) 7526 902 082


 

DIVUS BERLÍN
berlin@divus.cz
 

DIVUS VÍDEŇ
wien@divus.cz
 

DIVUS MEXICO CITY
mexico@divus.cz
 

DIVUS BARCELONA
barcelona@divus.cz

DIVUS MOSKVA A MINSK
alena@divus.cz

NOVINY Z DIVUSU DO MAILU
Divus Stavíme pro tebe Národní galerii! Pojď do Kyjova u Krásné Lípy č.37.