Vystudoval Barney College v Londýně, žije v západním Londýně a živí se vizuálním zpracováním počítačových her pro Sony Playstation, navrhováním webových stránek a grafickým designem.|Gary studoval na umělecké škole s tvůr-cem projektu Deep Blue, který se později stal autorem vizuální podoby labelu Moving Shadow (labelu založeného jistým Goldiem - tvůrcem nového stylu taneční hudby, vizua-lizujícím dobré příjmy svého zubaře a zabíjejícího svého stvořitele baseballovou pálkou - a Robem Playfordem. Pro neshody Goldie odchází a zakládá vlastní label Metalheadz. Rob zůstává bossem jednoho z nejvýznamnějších drum'n'bassových labelů, na kterém vychází projekty jako Dom a Roland, Omni trio, E-Z Rollers, Deep Blue and Blame, Calyx a další). |Právě Deep Blue ho přivedl do Moving Shadow a hřmotný motorkář se stal jejich dvorním grafikem. Jeho médiem je grafický design, sám hudbu nevytváří a jeho návrhy pro Moving Shadow nejsou založeny na poslechu hudby, ke které navrhuje obaly a promo materiály. Nijak se to ale neodráží na jeho práci, jeho návrhy pro Moving Shadow dokonale souzní s ponurou a prů-zračnou atmosférou tracků vycházejících na této značce.||"Dřív jsem poslouchal heavy metal a tak a taneční hudbu jsem vůbec neměl rád. |Tahle práce to změnila, naučil jsem se poslouchat d’n’b..."|Z britských designerů má rád Designers Republic a Attik.||
Doporučené články
|
„Musíš člověku třikrát potřást rukou a přitom mu upřeně hledět do očí. To je způsob, jak si s jistotou zapamatovat jméno. Takhle jsem si postupně pamatoval jménem pět tisíc lidí, kteří kdy přišli do Horse Hospital radil mi naposledy Jim Hollands, autor experimentálních filmů, hudebník a kurátor. Dětství prožil v těžké sociální situaci a často žil na ulici. Živil se také jako dětský prostitut a…
|
|
Práce Magdy Tóthové zpracovávají moderní utopie, sociální projekty a jejich ztroskotání s pomocí výpůjček z pohádek, bájí a science fiction. Probírají osobní i společenské otázky nebo témata soukromého a politického rázu. Personifikace je dominantním stylovým prostředkem všudypřítomné společenské kritiky a hlavní metodou užívání normotvorných prvků. Například v práci „The Decision” („Rozhodnutí“)…
|
|
Obsah nového čísla.
|
|
Když se dobře zorientujete, zjistíte, že každý měsíc a možná každý týden máte šanci získat na svůj kulturní projekt peníze. Úspěšní žadatelé mají peněz dost, průměrní tolik, aby dali pokoj a neúspěšné drží v šachu ta šance. Naprosto přirozeně tedy vznikly agentury jen za účelem žádání a chytré přerozdělování těchto fondů a také aktivity, které by bez možnosti finanční odměny neměly dostatek…
|
|
Komentáře
Článek zatím nikdo nekomentovalVložit nový komentář